Становищата се различават значително по отношение на значението на различните фактори, стойността на линкове от директории и всякакви други фактори, независимо дали имат по-малко или по-голямо значение. Единственото нещо, което обединява тези противоречиви твърдения е, че те трябва да бъдат основата на един цялостен ремонт на избраната и съществуваща SEO стратегия. Search Engine Optimization индустрията е една силно конкурентна сцена, но и такава, в която нищо не може да се знае със сигурност: в действителност има толкова много променливи, че е почти невъзможно да се установи със достатъчно сигурност защо един уеб сайт се класира по-добре, а друг по-зле.
Вместо да твърдя (както многи други напоследък), че знам за последните промени в Google aлгоритъма за търсене, при това от информиран източник, че има нова команда или начин да получите качествени връзки към сайта си, колкото са звездите на небето: Аз само искам да споделя една идея, която по никакъв начин не е нова или оригинална концепция, просто нещо което (страхувам се основателно), много хора са пренебрегнали, за да постигнат бързи резултати и следвайки "модните СЕО течения".
Идеята е: Прекарвайте повече време в занимание със съдържанието и текстовете в уебсайта си.
Времето, отделено на съдържанието на Вашия сайт и неговата подредба, не само ще означава че вашият сайт е по-вероятно да се вижда в страниците с резултати от търсене на съответните "дълги фрази" (long tail search- а както знаем, те представляват повече от 70% от всички търсения, направени през Google), но всъщност прави вашия сайт значително "по-добър".
С "по-добър" искам да кажа, че хората ще се радват да са ви открили, посетителите ще са по-склонни да обърнат внимание на вашето съобщение и ще са значително по-склонни да се превърнат от потенциални клиенти в удовлетворени клиенти.
Накратко, съдържанието на уебсайта е от ключово значение от гледна точка на хората.
Доброто и богато съдържание може да има ролята на "обещаваща връзка(линк)" и да ангажира хората да
публикуват част от него като статия или блог, да предизвика интерес от страна на голям брой свързани с тях хора, може да се използва за генериране на трафик чрез социалните мрежи и медии и могат да убедят нерешилите, потенциални купувачи на вашите продукти и услуги. Добре описаният и представен продукт носи доверието към вас и вашите услуги.
Лично аз не мога да се сетя за никой друг фактор, който е някъде близо до същото въздействие върху успеха на един сайт, от неговото съдържание.
Най-добрият от всички: това е било така в продължение на години и няма да се окаже безсмислено при следващото "Google обновяване".
Реклама в интернет. Има ли бенчмарк за п...
SEO наръчник за начинаещи от Google
Даниела Везиева, Мариета Захариева и Анн...
Относно термините русофил и путераст